Klantreis

Proces in kaart

Optimalisatie en implementatie

OVER operationele processen

"We zijn we flink gegroeid maar we hebben nu te weinig zicht meer op ieders werkwijze en dus de efficiëntie en kwaliteit. We willen een professionaliseringsslag maken waarbij we de 'lessons learned' kunnen verwerken en samenwerking onderling kunnen stimuleren."


Komt dit bekend voor? Dat is precies waar deze projecten om draaien!


Een procesflow is een middel om het doel te bereiken, daarom starten we bij het doel. Vaak brengt dit ons bij een klantgerichte doelstelling. Vanuit de interne stappen die we zetten, brengen we ook de klantreis in kaart. Deze helpt ons om stappen eenvoudig te houden en ons puur te focussen op datgene wat nodig is om deze reis optimaal te maken. 

Voor het in kaart brengen werken we samen met alle stakeholders in het proces: medewerkers, klanten, leveranciers en andere belanghebbenden. Zodra ons beeld compleet is gaan we optimaliseren: de 'rommel' eruit en extra zwaarte op de essentiële stappen.  Bij zowel dit project als de implementatie hebben we op veel momenten de kans om meerdere vliegen in 1 klap te slaan, deze kansen pakken we!

Gerelateerde projecten

Sparren over jouw vraagstuk? Plan hier een koffie-thee-wijn of online kennismaking. Laat  je gegevens achter, dan neem ik binnen 24u contact met je op!

+31 6 27 35 97 08

info@rubyworks.nl

Neem contact met ons op

Share by: